Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021

ΥΜΗΤΤΟΣ (Γλυκά Νερά - ΟΤΕ Κυκλική ,Μονοπάτια #13, #14, #10 και #5)

Κλικ για φώτος εδώ...

ΔΙΑΔΡΟΜΗ  Πέμπτη 25/11/2021 , ΄Ωρα εκκίνησης 10.30, Tύπος: Κυκλική

Μήκος: 8,6 Χλμ., Ώρες: 4ω με στάσεις, Τοποθεσία: Υμηττός
Κατεύθυνση: ΝΔ - Ν - ΝΔ ανόδος -  Ν κορυφογραμμή - Α - Β κάθοδος και επιστροφή
Συνολική ΥΔαν: 490μ ΥΔ κατ: 490 Υmin/max: 260/ 710 μ. Μέση Κλίση αν. 10 %   Βαθμός δυσκολίας : Μέτρια  Σήμανση: Πολύ καλή , χάρτης    Βλάστηση: Πεύκα, χαμηλή  Πόσιμο νερό:  --

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Εκκίνηση απ'το Γήπεδο ΑΘλητικού Κέντρου Γλυκών Νερών πάνω απ'το Δημοτικό Κοιμητήριο.
Παίρνουμε το μονοπάτι #13 ανηφορικά με κατεύθυνση ΝΔ μέχρι τον 1ο χωμάτινο δρόμο τον οποίο και ακολουθούμε για 800μ με κατεύθυνση Νότια. Στο σημείο αυτό το μονοπάτι #13 ανηφορίζει δεξιά μας με κατεύθυνση δυτική αφήνοντας τον χωματόδρομο. Σε 500μ συναντάμε 2ο χωματόδρομο όπου υπάρχει και πινακίδα για το παρακείμενο Σπήλαιο Λεονταριού. Απ εδώ ξεκινάει το μονοπάτι #14 μέχρι τη διασταύρωση με το μονοπάτι #10 της κορυφογραμμής το οποίο και ακολουθούμε με κατεύθυνση Νότια περνώντας το Κορακοβούνι και τον Σταθμό Βάσης ΟΤΕ μέχρι το χώρο αναψυχής. Εκεί υπάρχει πινακίδα με χάρτη όπου και το πέρασμα του μονοπατιού #5 που το παίρνουμε κατηφορικά. Διασταυρώνουμε 1ο χωματόδρομο και συνεχίζουμε για τον 2ο χωμάτινο δρόμο τον οποίο και παίρνουμε με κατεύθυνση Βόρεια μέχρι το τέλος του στην άσφαλτο Αποστόλου Παύλου, Γλυκά Νερά όπου πάμε αριστερά ανηφορικά μέχρι το Γήπεδο πάνω απ το Κοιμητήριο.